تا 27 بهمن ماه انجام مي شود:نام نويسي مسابقه علمي ويژه دانشجويان الهيات و طلاب علوم ديني

یزدفردا به نقل از رسا  ـ دانشکده علوم حديث تهران يک دوره مسابقه علمي ويژه دانشجويان الهيات و طلاب علوم ديني با موضوعات علوم قرآني، صرف عربي، اصطلاحات حديثي، تفسير قرآن، فقه الحديث و تاريخ حديث برگزار مي کند.

به گزارش خبرگزاري رسا، دانشکد? علوم حديث تهران به منظور ايجاد رقابت و شور و نشاط علمي در ميان دانشجويان رشت? علوم حديث، طلاب علوم ديني و ديگر رشته‌هاي مرتبط و ايجاد آمادگي تدريجي براي داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسي ارشد رشته علوم قرآن و حديث، مسابقه علمي بزرگي را به صورت سراسري در سطح کشور برگزار مي‌کند.
بر اساس اين گزارش تمامي دانشجويان دوره حضوري و مجازي دانشکده علوم حديث و ديگر دانشگاهها و طلاب حوزه‌هاي علميه مي‌توانند با شرکت در اين مسابقه بزرگ ضمن ارزيابي آموخته‌هاي علمي خود، در رقابتي سازنده با ديگر شرکت‌کنندگان آزمونهاي آيند? کارشناسي ارشد، آمادگي بيشتري براي موفقيت در آن آزمونها کسب کنند.
در اين مسابقه علمي که در سه دوره برگزار مي شود، دواطلبان در مرحله اول، در سه موضوع علوم قرآني، صرف عربي و اصطلاحات حديثي به رقابت مي پردازند و در مراحل بعدي آگاهي هاي خود را درباره تفسير قرآن، فقه الحديث و تاريخ حديث مورد آزمايش قرار مي دهند.
نام نويسي در اين مسابقه تنها از طريق پايگاه اينترنتي دانشکده علوم حديث به نشاني

 www.hadith.ac.ir

يا از طريق تماس تلفني با شماره 55952524 ـ 021 انجام مي‌شود.

 مهلت نام نويسي براي شرکت در اين مسابقه تا روز 27 بهمن ماه است و براي افرادي که در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده باشند کارت ورود به جلسه آزمون صادر خواهد شد.
شايان ذکر است، مرحله اول اين آزمون علمي در سوم اسفند ماه و مراحل بعدي در فروردين و ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي گردد و به نفرات برتر اين مسابقه علمي کمک هزينه سفر به حج عمره، سوريه و مشهد مقدس اهدا مي گردد.

یزدفردا

www.yazdfarda.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا